محصول/خدمت:خدمات کاریابی تخصصی-مارکت پلیس- تبلیغات تخصصی- نوآوری بر بستر تکنولوژی های مدرن از جمله چاپ سه بعدی و هوش مصنوعی
کل سرمایه تامین شده:۱۰۰میلیون تومان
آخرین نوع تامین سرمایه:نقدی از آورده سهامداران
گروه مخاطب:فعالان حوزه مد و پوشاک
مدل درآمد:فریمیوم؛ درصد از فروش، فروش خدمات
موقیعت جغرافیایی: تهران
سال تاسیس:۱۴۰۰
فناوری کلیدی: تکسازی پوشیدنی ها بر بستر دیجیتال، پلتفرم جامع صنعت
مدت زمان حضور در مرکز رشد دانشگاه خوارزمی: یک سال
اعضای هیئت مدیره:خدیجه پیریایی-نسیم پیریایی- محبوبه پیریایی
اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی: ندارد
مجوزها: فنی حرفه ای
مشتریان کلیدی: دانش جویان و دانش آموختگان رشته مد و پوشاک- تامین کنندگان ملزومات صنعت پوشاک- متخصصان مد و پوشاک
فعالیت کلیدی: ایجاد ارتباط اثر بخش درون اکوسیستم- نوآوری بر بستر تکنولوژی های نسل پنج
سوابق و تاریخچه:ایده ابتدایی این پلتفرم در سال ۱۴۰۰و با همکاری با ستاد توسعه مشاغل خانگی(همراه با جهاد دانشگاهی) شکل گرفت. طی این دوسال،موفق به ایجاد ارتباطات موثر بین کارجویان این رشته و کارفرمایان، پیاده سازی مدل تکسازی بر بستر تکنولوژی چاپ سه بعدی برای اولین بار درکشور( در قالب پایان نامه کارشناسی در دانشکده هنر پارس با نمره ۲۰) ، انجام چندین پروژه ی موفق دوخت با سازمان گردشگری و دستاوردهای دیگر گشته ایم.
چشمانداز : تبدیل شدن به مرجع تخصصی نوآوری های مدرن در صنعت پوشاک کشور
بیانیه مأموریت: ایجاد فرصت برابر برای استعدادهای جوان سراسر کشور جهت ورود موفق به بازار کار؛ نوآوری و ایجاد ارزش افزوده برای ورود صنعت پوشاک کشور به بازارهای جهانی
خلاصه فرصت بازار: بازار مد و پوشاک کشور با ورود نسل جدید دانش آموخته و مجهز به ابزارهای مدرن؛ روند رو به رشدی را طی میکند. درین بین وجود یک سامانه جامع و مرجع جهت ارتباطات موثر و مدیریت نوآوری بسیار حایز اهمیت است. این مارکت در دهه آینده ابعاد وسیع تری به خود خواهد دید و دودوک بعنوان پیشتاز آن؛ فعالیت خواهد کرد.
خلاصه دیدگاه شرکت: نگاه ما ؛ پیاده سازی رویکرد های مدرن در بازار سنتی پوشاک جهت ارزش آفرینی است.